Den Haag - Alstublieft, een recent persbericht van de NOS. Ons zelfbenoemde kwaliteitsmedium heeft namelijk een goede daad verricht. Althans, dat vinden ze zelf. Lees mee: De NOS komt vanaf vandaag met een nieuwe tv-uitzending: het NOS Journaal in Makkelijke Taal. Dat is bedoeld voor mensen...
Lees het volledige artikel bij Dagblad070.
Nieuws door Dagblad070. Lees het volledige artikel op hun website.
Laatste berichten
Laatste bekendmakingen
Laatste externe berichten